třída |
předmět |
téma hodiny/ identifikační značka |
|
1. |
M |
Sčítání a odčítání do 20_1 |
2/01 |
1. |
M |
Sčítání a odčítání do 20_2 |
2/02 |
1. |
M |
Sčítání a odčítání do 20_3 |
2/03 |
1. |
M |
Sčítání a odčítání do 20_4 |
2/04 |
1. |
M |
Sčítání a odčítání do 20_5 |
2/05 |
2. |
M |
Sčítání a odčítání celých desítek |
2/06 |
2. |
M |
Sčítání a odčítání celých desítek |
2/07 |
2. |
M |
Sčítání a odčítání celých desítek |
2/08 |
2. |
M |
Sčítání a odčítání celých desítek |
2/09 |
3. |
M |
Násobení 2 |
2/10 |
3. |
M |
Násobení a dělení 2 |
2/11 |
3. |
M |
Násobení 3,2 |
2/12 |
3. |
M |
Násobení a dělení 3,2 |
2/13 |
3. |
M |
Násobení 4,3,2 |
2/14 |
4. |
M |
Násobení a dělení 10,100,1000 |
2/15 |
4. |
M |
Násobení a dělení 10,100,1000 |
2/16 |
4. |
M |
Násobení a dělení 10,100,1000 |
2/17 |
5. |
M |
Římské číslice – prezentace |
2/18 |
5. |
M |
Římské číslice |
2/19 |
5. |
M |
Římské číslice |
2/20 |
třída |
předmět |
téma hodiny/ identifikační značka |
|
1. |
M |
Sčítání a odčítání do 20 bez př._1 |
2/21 |
1. |
M |
Sčítání a odčítání do 20 bez př._2 |
2/22 |
1. |
M |
Sčítání a odčítání do 20 bez př._3 |
2/23 |
1. |
M |
Sčítání a odčítání do 20 bez př._4 |
2/24 |
1. |
M |
Sčítání a odčítání do 20 bez př._5 |
2/25 |
1. |
M |
Sčítání a odčítání do 20 bez př._6 |
2/26 |
2. |
M |
Počítání do 20 s přechodem |
2/27 |
2. |
M |
Počítání do 20 s přechodem – PL |
2/28 |
3. |
M |
Násobení a dělení 4,3,2 |
2/29 |
3. |
M |
Násobení 5, nás. a dělení 4,3,2 |
2/30 |
3. |
M |
Násobení a dělení 5,4,3,2 |
2/31 |
3. |
M |
Násobení 6,5,4,3,2 |
2/32 |
3. |
M |
Násobení a dělení 6,5,4,3,2 |
2/33 |
3. |
M |
Násobení 7, nás. a dělení 6,5,4,3,2 |
2/34 |
4. |
M |
Jednotky délky |
2/35 |
4. |
M |
Jednotky délky |
2/36 |
4. |
M |
Jednotky délky – PL |
2/37 |
5. |
M |
Čísla větší než milion – čtení, zápis |
2/38 |
5. |
M |
Čísla větší než milion – PL_01 |
2/39 |
5. |
M |
Čísla větší než milion – PL_02 |
2/40 |
třída |
předmět |
téma hodiny/ identifikační značka |
|
2. |
M |
Sčítání do 20 s přechodem_1 |
2/41 |
2. |
M |
Sčítání do 20 s přechodem_2 |
2/42 |
2. |
M |
Sčítání do 20 s přechodem_3 |
2/43 |
2. |
M |
Sčítání do 20 s přechodem_4 |
2/44 |
2. |
M |
Sčítání do 20 s přechodem_5 |
2/45 |
2. |
M |
Sčítání do 20 s přechodem_6 |
2/46 |
2. |
M |
Závorky |
2/47 |
2. |
M |
Závorky – PL |
2/48 |
3. |
M |
Násobení a dělení 7,6,5,4,3,2 |
2/49 |
3. |
M |
Násobení 8, nás.a dělení 7,6,5,4,3,2 |
2/50 |
3. |
M |
Násobení a dělení 8,7,6,5 |
2/51 |
3. |
M |
Násobení 9,8,7,6,5,4,3 |
2/52 |
3. |
M |
Násobení a dělení 9,8,7,6,5 |
2/53 |
3. |
M |
Násobení a dělení 10,9,8,7,6,5,4,3 |
2/54 |
4. |
M |
Jednotky hmotnosti |
2/55 |
4. |
M |
Jednotky hmotnosti |
2/56 |
4. |
M |
Jednotky hmotnosti – PL |
2/57 |
5. |
M |
Čísla větší než milion – čtení, zápis |
2/58 |
5. |
M |
Čísla větší než milion – PL_01 |
2/59 |
5. |
M |
Čísla větší než milion – PL_02 |
2/60 |
Tyto vzdělávací materiály jsou v rámci projektu „EU peníze školám“ sdíleny s ostatními pedagogy v ČR.